Hè statu promulgatu u codice per u disignu di l'approvvigionamentu d'acqua è u drenaje di e prime imprese siderurgiche di a Cina

Sicondu l'annunziu di u Ministeru di l'abitazione è u sviluppu rurale urbanu, u codice di designu per l'approvvigionamentu d'acqua è u drenaje di l'imprese di ferru è azzaru cum'è u standard naziunale (numeru di serie GB50721-2011) serà implementatu l'1 d'Aostu di u 2012.
Stu standard da a tecnulugia metallurgica cinese di proprietà Limited by Share Ltd CISDI editore di ingegneria, istitutu di designu cunnessu di u sistema metallurgicu naziunale, Steel Corp hà più di dece unità per 3 anni per compilà, hè u disignu standard di e prime imprese di ferru è azzaru di Cina in Cina. fornitura d'acqua è drenaje.
A situazione di l'acqua di u gruppu di l'imprese di ferru è azzaru à grande scala preparatu specificazioni rapprisentanti di e ricerche domestiche realizate in profondità è studii, riassuntu l'esperienza pratica, cun riferimentu à l'urganisazioni internaziunali è l'esperienza avanzata straniera, è per dumandà opinioni nantu à a basa, sviluppà u standard naziunale.
Questa specificazione copre l'imprese siderurgiche in minera, trasfurmazioni minerali, materie prime, coke, sinterizzazione, pelletizzazione, siderurgia, siderurgia, laminatoio, gamma di energia ausiliaria, cù politiche forti, avanzate, razionali, caratteristiche pratiche, u disignu di l'approvvigionamentu d'acqua. è drenaje di l'imprese di ferru è azzaru per standardizà è guidà u rolu.


Tempu di post: 02-02-2017