BIG NEW! U PIU GRANDE PROGETTU DI SERRE PÀ L'EGITTU !

 

 

YUANTAI

 

U prugettu hè dettuu più grande di u so tipu in a custruzzione in u mondu.

 

 

Prufittate da u Belt & Road,

Dapoi a fine di lugliu, Yuantai travaglia in a serra più grande per l'Egittu.

Da lugliu,circa 80 fabbriche in Cina anu pruduciutu cumpunenti per i serre, postu chì a dumanda hè urgente è massiva.

 

Trà più di 80 fabbriche, Yuantai offre a più grande quantità di tubi d'acciaio per stu prughjettu, chì hè 70000TONS in totale!

"ci sentimu orgogliosi di travaglià per u più grande prughjettu di serre per l'Egittu è ci sentimu assai bè per fà qualcosa per questu. Dopu tanti ghjorni è notte, simu felici di vede u so risultatu è u populu di l'Egittu serà benefiziu di questu.serre",I travagliadori di Yuantai anu dettu.

 

微信图片_20180128093416

U primu situ di carica di comdità di lottu.

 

Cum'è CGTN NEWS hà dettu:

"L'accordu di prughjettu di 400 milioni di dollari hè statu firmatu trà a cumpagnia chinesa è u guvernu egizianu in maghju 2017. Hè previstu per esse cumpletu questu annu"

"E serre sò custruite in duie zone à duie ore di guida da u Cairo, a capitale egiziana.Ogni serra hè più grande di un campu di football standard.In totale, ci saranu circa 3 000, stendendu 30 chilometri quadrati ".

微信图片_20180128093425

nave materiale à u situ di l'Egittu

 

"Made in China" ùn hè più solu una etichetta, hè ancu un orgogliu di u populu, daretu à quale incarna a dedizione è u travagliu duru di innumerevoli persone."Ghjà a gola hè megliu cà scaccià e braccia", Cinese travagliadoru è pragmaticu cù a so perseveranza, pienu di saviezza di creatività è di una fiducia senza paragone in una dumanda di curagiu per esse valente, disposta à sacrificà, in u sangue è l'acqua intrecciate in u viaghju. per guadagnà a gloria.

Tributu à u Sognu Cinese, Tributu à u Made in China, Tributu à u Grande Rejuvenimentu di i Grandi Puteri, Tributu à Tutti i Genti Ordinarii intornu à a Nostra Dedicazione !

 

Yuantai, cum'è u più grande gruppu di fabbrica in sezioni cave in Cina,Controla a qualità più strettamente è offre un serviziu di prima classe à tutti l'utilizatori finali, mai offrittu materiale à The Bird Nest, HK-Zhujiang-Macau Bridge etc. Verificate più nutizie nantu à questu, pudete mandà mail àyuantai@ytdrgg.com

Pudete ancu cunsultà i video di nutizie nantu à Youtube:https://youtu.be/nxCbMe1epHg

 

 

 


Tempu di post: 27-Jan-2018