U 31 d'aostu, a Federazione Cinese di Logistica è Acquisti è u Centru d'Indagine di l'Industria di i Servizii di l'Uffiziu Naziunale di Statistica anu publicatu oghje (31) l'Indice di i Gestori di l'Industria Manifattura Cinese per u mese d'aostu. L'indice di i gestori di l'acquisti di l'industria manifatturiera cinese in aostu era di 49,7%, un aumentu di 0,4 punti percentuali rispetto à u mese precedente, chì marca u terzu mese consecutivu di aumentu. Trà e 21 industrie esaminate, 12 anu mostratu un aumentu mese dopu mese di l'indice di i gestori di l'acquisti, è u livellu di prosperità di l'industria manifatturiera hè ulteriormente migliuratu.
1. Funziunamentu di l'Indice di i Responsabili di l'Acquisti di a Manifattura in Cina
In Aostu, l'Indice di i Direttori di l'Acquisti (PMI) di l'industria manifatturiera era di 49,7%, un aumentu di 0,4 punti percentuali paragunatu à u mese precedente, migliurendu ulteriormente u livellu di prosperità di l'industria manifatturiera.
Da u puntu di vista di a scala di l'impresa, l'indice PMI di e grande, medie è chjuche imprese era rispettivamente di 50,8%, 49,6% è 47,7%, un aumentu di 0,5, 0,6 è 0,3 punti percentuali paragunatu à u mese precedente.
Da u puntu di vista di i sottuindici, trà i cinque sottuindici chì custituiscenu u PMI di fabricazione, l'indice di pruduzzione, l'indice di novi ordini è l'indice di i tempi di consegna di i fornitori sò sopra à u puntu criticu, mentre chì l'indice di l'inventariu di materie prime è l'indice di l'impiegati sò sottu à u puntu criticu.
L'indice di pruduzzione era di 51,9%, un aumentu di 1,7 punti percentuali paragunatu à u mese precedente, ciò chì indica un aumentu di l'espansione di a pruduzzione manifatturiera.
L'indice di i novi ordini era di 50,2%, un aumentu di 0,7 punti percentuali paragunatu à u mese precedente, ciò chì indica un miglioramentu di a dumanda in u mercatu manifatturiero.
L'indice di l'inventariu di materie prime era di 48,4%, un aumentu di 0,2 punti percentuali paragunatu à u mese precedente, ciò chì indica chì a diminuzione di l'inventariu di e principali materie prime in l'industria manifatturiera cuntinueghja à riduce si.
L'indice di l'impiegati era di 48,0%, una ligera diminuzione di 0,1 punti percentuali paragunatu à u mese precedente, ciò chì indica chì e prospettive d'impiegu di l'imprese manifatturiere sò basicamente stabili.
L'indice di i tempi di consegna di i fornitori era di 51,6%, un aumentu di 1,1 punti percentuali rispetto à u mese precedente, chì indica una accelerazione di i tempi di consegna per i fornitori di materie prime in l'industria manifatturiera.
Data di publicazione: 31 d'aostu 2023





