Yuantaiderun hè statu onoratu cum'è una di e prime 500 imprese di fabricazione di l'imprese privati ​​​​chinese in 2021, classificendu 296.

Fabbrica di Yuantai-Derun

(notizie da sino-manager.com u 27 di settembre), u summit di l'imprese private 500 in Cina 2021 hè statu ufficialmente apertu in Changsha, Hunan.À a riunione, a Federazione Cinese di l'Industria è u Cummerciu hà publicatu trè listi di "500 prime imprese private cinesi in 2021", "prime 500 imprese private di fabricazione cinese in 2021" è "prime 100 imprese private di serviziu chinesi in 2021".
Nantu à a "lista di i primi 500 imprese di fabricazione privata in Cina in 2021", Tianjin yuantaiderun Manufacturing pipe group Co., Ltd. (in seguitu chjamatu "yuantaiderun") hà classificatu 296 cù un successu di 22008,53 milioni di yuan.
Per un bellu pezzu, cum'è u corpu principale di l'ecunumia naziunale di a Cina, l'industria manifattura hè u fundamentu di a custruzzione di un paese, u strumentu di rejuvenating u paese è u fundamentu di rinfurzà u paese.À u listessu tempu, hè ancu a fundazione è a piattaforma più impurtante per participà à a cumpetizione internaziunale.Yuantaiderun si concentra nantu à a fabricazione di tubi d'acciaio strutturale per 20 anni.Hè un gruppu d'impresa cumuna à grande scala chì si occupa principalmente di a produzzione di tubi rettangulari neri, galvanizzati, tubi saldati à cucitura dritta à arcu sommersu à doppia faccia è tubi circulari strutturali, è ancu impegnati in logistica è cummerciale.
Yuantai Derun hà dettu chì u ranking di e prime 500 imprese di fabricazione di l'imprese private in Cina sta volta ùn hè micca solu un ricunniscenza di a forza di u gruppu, ma ancu un incitamentu à u gruppu.In u futuru, seremu un fornitore di serviziu cumpletu di tubi d'acciaio strutturale cù una forza più forte, una cuntribuzione più grande, una pusizione più alta è una Fundazione più grossa.


Tempu di Postu: Dec-15-2021