10 vantaghji architettonici di l'applicazione di u cuncettu di edifiziu verde

L'edificazione verde, un cuncettu di edifiziu ecologicu, hè sempre una tendenza finu à avà.U cuncettu prova di prisentà un edifiziu chì hè integratu cù a natura da a pianificazione à a fase operativa.U scopu hè di fà a vita megliu da avà à a prossima generazione.

In ordine à scuntrà i bisogni di sviluppu custruzione verde, TianjinYuantaiDerunPipa d'acciaioManufacturing Co., Ltd. hà urganizatupipa d'acciaio verdeseria prodottu in anticipu, è hà ottenutuLEED, ISO è altre certificazioni di prutezzione ambientale.L'imprese cù prughjetti pertinenti ponu cunsultà è ordine da noi.

U Giappone affila u so custruzzione verde

A quistione simplice hè, perchè hèedifiziu verdecuncettu cunsideratu cum'è u cuncettu di custruzzione adattatu oghje?Certi cumenti anu ancu indicatu chì l'Indonesia hà bisognu di più edifici di cuncepimentu di edifizii verdi oghje.Comu risulta, questi sò i diversi vantaghji quandu applichemu u cuncettu di edifiziu verde.

1.A produtividade aumentata in a vita

Sicondu a ricerca chì hè stata cunfirmata in a cità di Seattle, quant'è 31 edifici cù un cuncettu di edifiziu verde anu dimustratu una riduzione di 40% in l'absentismo di i travagliadori cumparatu cù l'edifiziu precedente.
U studiu spiega chì u cuncettu di edifiziu verde hà sappiutu riduce l'absenteismu per a malatia di 30%.À u listessu tempu, i livelli di produtividade di l'impiegati anu ancu aumentatu.
I risultati di u rapportu sopra mostranu chì l'applicazione di u cuncettu di edifiziu verde pò aumentà a produtividade di l'impiegati in u locu di travagliu.L'applicazione di cuncetti di edifiziu verde hà ancu un impattu nantu à un bonu ambiente suciale è pò minimizzà u stress.

2.Aumentà u valore di vendita di l'edificazioni

Cù l'aumentu di i materiali immubiliarii, u prezzu annuale di l'edificazioni tende à cresce significativamente.L'aumentu attuale hè ancu più significativu per l'edificazioni cù cuncetti di edifizii verdi.

In più di u cuncettu di design attraente è l'aspettu eleganti di un edifiziu verde in generale, stu edifiziu hà ancu vantaghji à l'ochji di i pussibuli cumpratori.Questu hè soprattuttu perchè hè ecologicu è hà benefici per a salute.
Comparatu à l'altri edifici muderni, u cuncettu di edifiziu verde hè più prezzu di mantene.

3.More costi affordabbli

Cum'è spiegatu in u sicondu puntu, l'edifiziu di u cuncettu di l'edifiziu verde hè più assequible per mantene cà l'altri edifici muderni.In più di i costi di mantenimentu, i costi di custruzzione di i cuncetti di edifizii verdi sò ancu più bassi.
Dunque, in u futuru, u cuncettu di edifiziu verde pò esse appiicatu à ogni tipu di edifici in u mondu.Questu include l'edificazioni in Indonesia.In particulare, ci sò digià una varietà di esempi di edifici, cumpresi uffizii, fabbriche, lochi di cultu, scole è altri edifici induve u cuncettu di sustenibilità hè appiicatu.

4.Living sana

E cità sò sinònimu di l'inquinanti di l'aria è a contaminazione.Una mancanza d'arburi cumminata cù u numeru di veiculi hè a causa.Fortunatamente, l'edificazioni verdi ponu superà questi prublemi.
L'edificazioni verdi ponu ancu superà i prublemi di salute assuciati à l'aria interna umida, cum'è l'affollamentu è e stanze chì si sentenu incòmode.Stu cuncettu hè ancu più adattatu s'è vo campate quì.Sia in una casa o un appartamentu.

5.Increased sales

Sapete chì un edifiziu cummerciale chì applicà u cuncettu di edifiziu verde pò aumentà u numeru di prudutti venduti in u bastimentu?
Sicondu un sondaghju in California, più di 100 buttreghi anu spiegatu chì e so vendite anu aumentatu da 40% quandu i so spazii eranu illuminati da a luce di u celu piuttostu cà a luce.
Questu prova chì l'edificazioni cù un cuncettu favuritu di l'ambiente ponu aumentà e so vendite è riduce i costi attraversu l'illuminazione esterna.

6.Saving electricità

Un esempiu di risparmiu di l'electricità in stu sviluppu favuritu di l'ambiente hè in u puntu 5, induve a luce diretta da l'esternu di a stanza hè usata invece di luci elettriche.
Parechje grande cumpagnie utilizanu u cuncettu di edifiziu verde per utilizà a luce.L'uffiziu Apple è l'uffiziu di Google sò alcuni esempi di grande cumpagnie chì l'utilizanu.Puderanu salvà miliardi di rupie in i costi di illuminazione usendu a luce naturale.

7. Risparmi fiscali

In i Stati Uniti, i valutazioni fiscali sò stati passati, in particulare in parechji stati è i guverni lucali, per incuragisce u sviluppu favuritu di l'ambiente.Offrenu ancu costi fiscali più bassi cumparatu cù altri edifici di cuncettu mudernu.U guvernu indonesianu deve seguità sta pulitica?

8.Adaptà à i bisogni di sviluppu

U cuncettu di bellezza architettonica cambia da annu à annu.Da un edifiziu di cuncettu minimalista, diventa un edifiziu di cuncettu mudernu.Tuttavia, u cuncettu di edifiziu verde hè sempre statu cunsideratu per avè un aspettu elegante.
Stu edifiziu di cuncepimentu di edifiziu verde sguasserà l'ochji di l'amatori di l'immubiliare, postu chì hè cuncepitu elegantemente ma ancu ecologicu è pienu di valori estetici di altu valore.

9.Creà una cità verde è bella

Interessatu à campà in una cità cù una bella vegetazione?Pudete creà una cità appliendu u cuncettu di edifiziu verde.
Utilizendu a tecnulugia di u tettu verde, pudete cumincià à applicà à parchi, tetti o piscine in cima di l'edificazioni per creà una bella cità verde.Mantene u verde è eleganti secondu u bastimentu di i vostri sogni.

10.Recycling

Pudete riciclà i rifiuti chì ponu sempre esse eliminati è usati per i materiali di custruzzione o l'internu di a vostra casa.Questu hè un esempiu di priservà e risorse naturali micca rinnuvevuli.
Per esempiu, certi tipi di roccia, cum'è u granitu, ponu esse usatu per i materiali di custruzzione cum'è i bordi di a piscina è i pavimenti di a casa.


Tempu di Postu: Feb-01-2023