Dieci pavilioni più squisiti in u mondu

U padiglione hè u più chjucu edifiziu chì pò esse vistu in ogni locu in a nostra vita;Ch'ella sia l'arburetu in u parcu, u padiglione di petra in u tempiu buddista, o u padiglione di lignu in u giardinu, u padiglione hè un edifiziu forte è durable rapprisentante di prutezione da u ventu è a pioggia.Allora chì hè a pussibilità d'innuvazione per questu edifiziu più chjucu ?A rivista Wallpaper hà sceltu 10 di l'edificazioni di pavilion più squisiti è pratichi in u mondu;Questi picculi edifizii sò ancu eccellenti lochi sperimentali per l'architetti per pruvà novi cuncetti architecturali o materiali.Eccu i dettagli di i 10 migliori pavilioni in u mondu.

1. Spaziu publicu

Public-space-1
Public-space-2

I cumenti di Xiao Bian: L'usu di strutture in acciaio pò esse vistu in ogni locu in questu disignu.U disignu di a struttura d'acciaio di fence hè fattutubi quadrati rettangulari, è a struttura d'acciaio di supportu triangulare hè fatta ditubi d'acciaio circulari, devi dì chì u designer hè assai bonu!

Hè situatu in Yantai, Pruvincia di Shandong.Stu novu edifiziu hè situatu annantu à Guangren Road, un bloccu storicu è culturale in Yantai.Cù a so struttura squisita è ligera, attrae i citadini à spiegà e zone circundante.L'edifiziu tutale hè custruitu cù moduli, è l'edifiziu tematicu hè impilatu cù strati di struttura triangulare, facendu u spaziu internu largu è luminoso.U piattu portable à u fondu hè cumpostu di un RV à trè roti cù roti, chì pò esse spustatu in altre parti di a cità cum'è un satellitu per vede attività.

2. Padiglione liquidu

Liquid-pavilion-big-1
Liquid-pavilion-big-2

"Liquid Pavilion" in Porto, Portugallu "Designed and built by depA Architects. U muru esterno custruitu cù un specchiu face chì l'edifiziu integrà cù l'ambienti circundante cum'è un liquidu. U muru esterno di l'edifiziu si riferisce à u specchiu See, chì face u A sala d'esposizione stabilisce una relazione diretta cù l'ambienti circundante è diventa a tela di u so fondu. L'ispirazione di l'architettu per u disignu di u so aspettu vene da u Museu Serralves vicinu, chì riecheghja a matrice esagonale di u spaziu cintrali di u museu. padiglione liquidu, ùn ci hè micca un muru di cimentu cù qualsiasi decoru chì porta una atmosfera minimalista à tuttu u padiglione è hè adupratu com'è spaziu per l'artisti O Peixe è Jonathan de Andrade per vede opere video.

3. Padiglione Martell

Martell-Pavilion-3-1
Martell-Pavilion-3-2

A famosa Fundazione Martell si trova in Cognac, in Francia.Cum'è una famosa marca di vinu straniera situata in a zona di produzzione di uva famosa in u mondu, Martell Pavilion, chì mostra a cultura di Martell Winery, hè stata cuncepita è custruita da SelgasCano, un duo architettonicu spagnolu.Stu edifiziu ondulatu di 1300 metri quadrati forma un baldacchinu di labirintu trà a cantina di vinu di u 18u seculu è a porta di l'arte decorativa di u principiu di u 20u seculu.Pigliò sei settimane.L'architettu sperava chì stu gruppu di edifici mobili puderia rapprisintà una invasione di e forze naturali, rompe a perspettiva architettonica lineale tradiziunale, è formanu un forte cuntrastu cù l'edificazioni ordinate circundante.

4. Padiglione Rock

Rock-Pavilion-4-1
Rock-Pavilion-4-2

U padiglione di roccia in Milanu, Italia, vene da a cooperazione transfrontaliera trà l'impresa di architettura ShoP è l'ingegnere Metalsigma Tunesi.A buttrega hà impilatu 1670 pipi d'argilla smaltata in trè combinazioni consecutivi simili à flauti è hà fattu chì l'interu edifiziu hà stili muderni è tradiziunali.L'apparenza cremosa di u Rock Pavilion forma una cumminazione armoniosa cù a so architettura classica adiacente.

5. Pavilion Glacier

Glacier-Pavilion-5-1
Glacier-Pavilion-5-2

U Glacier Pavilion in a capitale di Lettonia hè designatu da Didzis Jaunzems Architecture.L'architetti pruvate à suscitarà una quistione attraversu stu travagliu: U mondu artificiale pò rimpiazzà completamente a natura?Oghje, quandu a ghjente pò predice, analizà è riproduce u paisaghju naturale, sta sala di mostra usa plexiglass frosted è tubi LED integrati per creà un effettu fretu naturali;Tuttavia, stu edifiziu cumplettamente fattu da l'omu face a ghjente ripensà a diffarenza è u significatu trà a natura è l'omu.

6. Faru

Lighthouse-pavilion-6-1
Faru-pavilion-6-2

L'architetti Ben van Berkel, UNStudio è MDT-tex anu creatu inseme stu padiglione chjamatu "faru" in Amsterdam, Paesi Bassi;Stu edifiziu geomètrico fattu di tela deliberatamente abbanduneghja una finestra chì pò vede luci LED, perchè tuttu u bastimentu hà una luce di prughjezzione suave è graduale.

7. Padiglione Nidu

Nest-pavilion-7-1
Nest-pavilion-7-2

L'Università Ryerson in Toronto, Canada, hà custruitu un "padiglione di nidu" culurita per a Winter Station International Design Competition.Siccomu a cumpetizione hè tenuta in Toronto Beach ogni annu, u tema di a cumpetizione in 2018 hè "riot";Questi pavilioni sprimenu u culore è a creatività per mezu di "cellule" modulari, è a reta culurita forma stu padiglione decorativu cum'è un nidu d'uccelli.

8. Padiglione di a casa di l'arburu

Treehouse-pavilion-8-1
Treehouse-pavilion-8-2

Studio Kyson, un studio d'architettura di Londra, hà custruitu stu padiglione intelligente per u scopu di esplorà i principii architettonici classici (cum'è e forme, a rifrazione di a luce è a struttura di a superficia).U padiglione hè cum'è una casa d'arburu ammucciata in a furesta, chì forma un cuntrastu maravigliu cù l'ambienti circundante trà entità è illusione, bughjura è luce, rugosità primitiva è specchiu liscia.

9. Pavillon Memorial Renzo Pianu

Renzopiano-Memorial-Pavilion-9-1
Renzopiano-Memorial-Pavilion-9-2

U famosu architettu talianu Renzo Piano hà creatu un padiglione cù una struttura di vela in Provenza, Francia.U padiglione hè cumpostu di un tettu dinamicu, chì hè notevule per a so vicinanza à a terra.Tuttu l'edifiziu adopra a forma di vela per ligà u supportu di cimentu è a finestra di vetru cù una struttura metallica integrata;Da a distanza, tuttu u bastimentu s'assumiglia à una barca chì naviga in a campagna di Provenza.

10. Padiglione specchiu

Mirror-pavilion-10-1
Padiglione di specchiu-10-2

L'architettu Li Hao hà custruitu un padiglione di vetru di bambù fora di l'antica cità di Longli in u sudeste di Guizhou, Cina.U muru esterno di u padiglione cù una struttura di bambù è di legnu integrata hè cupartu cù vetru unilaterale, chì riflette ancu u paisaghju culturale unicu di a cità antica cum'è un stabilimentu militare di a dinastia Ming stabilita 600 anni fà;Diventate un paisaghju architettonicu speciale in a zona.

Tianjin Yuantai Derun Steel Pipe Manufacturing Group Co., Ltd.produce diversetubi d'acciaio strutturale with LEED certification. Purchasers and designers from all walks of life are welcome to contact us for consultation. Contact email: sales@ytdrgg.com


Tempu di Postu: Feb-03-2023