Hè inevitabile chì a superficia di u tubu rettangulare sia cuperta d'oliu, ciò chì affetterà a qualità di a rimuzione di a ruggine è di a fosfatazione. Dopu, spiegheremu u metudu di rimuzione di l'oliu nantu à a superficia di u tubu rettangulare sottu.
(1) Pulizia cù solventi organici
Utilizza principalmente solventi organici per scioglie l'oliu saponificatu è micca saponificatu per rimuovere e macchie d'oliu. I solventi organici cumunemente usati includenu etanolu, benzina di pulizia, toluene, tetracloruru di carbonu, tricloroetilene, ecc. I solventi più efficaci sò u tetracloruru di carbonu è u tricloroetilene, chì ùn brusgianu micca è ponu esse aduprati per a rimozione di l'oliu à temperature più elevate. Ci vole à nutà chì dopu a rimozione di l'oliu cù un solvente organicu, una rimozione supplementare di l'oliu deve ancu esse effettuata. Quandu u solvente si volatilizza nantu à a superficia di utubu rettangulare, di solitu ci hè una pellicola fina chì pò esse eliminata in i seguenti prucessi cum'è a pulizia alcalina è a rimozione elettrochimica di l'oliu.
(2) Pulizia elettrochimica
A rimuzione di l'oliu catodicu o l'usu alternativu di l'anodu è di u catodu hè più cumunemente utilizatu. U gasu d'idrogenu separatu da u catodu o u gasu d'ossigenu separatu da l'anodu per reazione elettrochimica hè agitatu meccanicamente da a suluzione nantu à a superficia di utubu rettangulareper prumove a macchia d'oliu à scappà da a superficia metallica. À u listessu tempu, a suluzione hè scambiata continuamente, ciò chì hè favurevule à a reazione di saponificazione è l'emulsificazione di l'oliu. L'oliu restante serà separatu da a superficia metallica sottu l'influenza di e bolle continuamente separate. Tuttavia, in u prucessu di sgrassaggio catodicu, l'idrogenu spessu penetra in u metallu, causendu fragilizazione di l'idrogenu. Per prevene a fragilizazione di l'idrogenu, u catodu è l'anodu sò generalmente aduprati per rimuovere l'oliu alternativamente.
(3) Pulizia alcalina
Un metudu di pulizia basatu annantu à l'azione chimica di l'alcali hè largamente utilizatu per via di a so simplicità d'usu, u so prezzu bassu è a so facilità di dispunibilità di materie prime. Siccomu u prucessu di lavaggio alcalinu dipende da a saponificazione, l'emulsificazione è altre funzioni, un solu alcalinu ùn pò esse adupratu per ottene e prestazioni sopra menzionate. Di solitu si usa una varietà di cumpunenti, è qualchì volta si aghjunghjenu additivi cum'è tensioattivi. L'alcalinità determina u gradu di reazione di saponificazione, è l'alta alcalinità riduce a tensione superficiale trà l'oliu è a suluzione, rendendu l'oliu faciule da emulsificà. Inoltre, l'agente di pulizia chì ferma nantu à a superficia di usezione cava rettangularepò esse eliminatu lavendu cù acqua dopu u lavaggiu alcalinu.
(4) Pulizia di tensioattivi
Hè un metudu di rimuzione di l'oliu largamente utilizatu utilizendu e caratteristiche di u tensioattivu cum'è a bassa tensione superficiale, a bona bagnabilità è a forte capacità emulsionante. Attraversu l'emulsificazione di u tensioattivu, una maschera faciale interfaciale cù una certa forza hè furmata nantu à l'interfaccia oliu-acqua per cambià u statu di l'interfaccia, in modu chì e particelle d'oliu sò disperse in a suluzione acquosa per furmà una emulsione. O per via di l'azione dissolvente di u tensioattivu, a macchia d'oliu insolubile in acqua nantu à utubu rettangularehè dissoltu in a micella di tensioattivu, in modu da trasferisce a macchia d'oliu à a suluzione acquosa.
Data di publicazione: 15 d'aostu 2022





