Cumu verificà se u vostru pruduttu hè inclusu in questa esenzione:
Cliccate direttamente "leghje l'uriginale" à a fine di u testu per scaricà u schedariu è vede a lista di esenzioni.
Aduprate l'ultimu situ web di dumanda tariffaria di i Stati Uniti (https://hts.usitc.gov/)Vede. Inserite i primi sei cifri di u codice HS di a Cina. Sicondu a descrizzione di u pruduttu, pudete truvà u codice HTS lucale currispundente in i Stati Uniti.
L'ottobre scorsu, l'uffiziu di u rappresentante cummerciale di i Stati Uniti hà annunziatu chì prevede di esentassi di novu 549 tariffi nantu à l'impurtazioni cinesi è di cunsultà u publicu à propositu.
Dopu à guasi mezu annu, l'uffiziu di u rappresentante cummerciale di i Stati Uniti hà publicatu una dichjarazione u 23 chì cunfirmava 352 di e 549 impurtazioni cinesi chì avianu previstu prima di esse esentate di novu da i tariffi. L'uffiziu hà dettu chì a decisione di i Stati Uniti di quellu ghjornu era u risultatu di una cunsultazione publica cumpleta è di una cunsultazione cù l'agenzie americane pertinenti.
Si capisce chì durante l'amministrazione di l'ex presidente americanu Trump, i Stati Uniti anu impostu tariffi nantu à alcune importazioni cinesi.
In mezu à e pruteste di i circoli cummerciali americani, l'amministrazione Trump hà cuminciatu à applicà di novu a prucedura d'esenzione tariffaria in u 2018. Tuttavia, à a fine di u so mandatu, Trump hà rifiutatu di allargà queste esenzioni tariffarie, ciò chì hà fattu arrabià parechji dirigenti d'imprese americane.
Chì significa sta esenzione tariffaria?
U Wall Street Journal è u South China Morning Post, un media in lingua inglese in Hong Kong, anu signalatu chì, in fatti, ci sò state dapoi longu richieste di riduzione di i tariffi nantu à a Cina in i Stati Uniti.
据悉,自2018年至2020年,美国企业共提交约5.3万份关税豁免申请,但其中4. 6万份被拒绝。美国企业抱怨说,部分对中国商品加征的关税,实际上损害了美国公司的利益。
Hè statu signalatu chì da u 2018 à u 2020, l'imprese americane anu presentatu circa 53000 dumande d'esenzione tariffaria, ma 46000 di elle sò state rigettate. E cumpagnie americane si lamentanu chì certi tariffi nantu à i prudutti cinesi in realtà danneghjanu l'interessi di e cumpagnie americane.
Per esempiu, un pruduttu di a Cina utilizatu da una sucietà americana in a catena di furnimentu hè sottumessu à tariffi, mentre chì i beni fabbricati da l'imprese cinesi chì utilizanu i stessi prudutti sò esentati da i tariffi, ciò chì rende impussibile per l'imprese americane di cumpete cù a Cina in termini di prezzu.
U mese scorsu, 41 senatori di i dui partiti anu dumandatu à Dai Qi, u rappresentante cummerciale di i Stati Uniti, di stabilisce una "prucedura d'esenzione" cumpleta per allargà a gamma di merci eligibili per l'esenzione tariffaria.
CNN hà signalatu chì dapoi parechji mesi, parechje imprese americane aspettanu a ripresa di queste esenzioni, per ottene qualchì sollievu da l'interferenza di a catena di furnimentu è da l'inflazione crescente in i Stati Uniti. Queste imprese credenu chì u ristabilimentu di l'esenzioni tariffarie hè dunque cruciale.
U New York Times hà signalatu chì l'amministrazione Biden hè sottu pressione da i legislatori è i circoli cummerciali per riavvià a prucedura d'esenzione tariffaria perchè sti tariffi danneghjanu l'imprese è i cunsumatori americani è mettenu i Stati Uniti in un svantaghju cumpetitivu.
I principali dirigenti d'imprese anu espressu a so delusione per a pulitica cummerciale di l'amministrazione Biden versu a Cina è anu incitatu i Stati Uniti à eliminà sti tariffi nantu à a Cina è à chiarificà i scambii ecunomichi trà e più grande economie di u mondu.
Attualmente, i prezzi in i Stati Uniti cuntinueghjanu à cresce è l'inflazione hè seria. L'ultimu indice di i prezzi à u cunsumu (IPC) publicatu in ferraghju hè aumentatu di 7,9% annantu à l'annu precedente, un novu massimu in 40 anni. A Sicritaria di u Tesoru di i Stati Uniti, Yellen, hà indicatu l'annu scorsu chì i tariffi tendenu à fà cresce i prezzi interni, è a riduzione di i tariffi avarà l'effettu di "frenà l'inflazione interna in i Stati Uniti".
In risposta à l'annunziu chì i Stati Uniti ripiglieranu l'esenzione di 352 aumenti tariffari nantu à l'impurtazioni da a Cina, Shu jueteng, portavoce di u Ministeru di u Cummerciu, hà dettu u 24:
"Questu hè favurevule à u cummerciu nurmale di i prudutti pertinenti. In a situazione attuale di l'inflazione crescente è di e sfide à a ripresa ecunomica mundiale, speremu chì i Stati Uniti, in l'interessi fundamentali di i cunsumatori è di i pruduttori in Cina è in i Stati Uniti, annulleranu tutti i tariffi imposti à a Cina u più prestu pussibule."
Imprese è individui impegnati in u cummerciu pertinente Fate attenzione à l'ultimi cambiamenti!
Data di publicazione: 25 di marzu di u 2022





