Quantu hè grossu u tubu quadratu galvanizatu per risponde à i requisiti di cuncepimentu di a struttura in acciaio?

Hè ben cunnisciutu chì a qualità ditubi quadrati è rettangulari galvanizzatiè u metudu d'installazione affetta direttamente a stabilità di e strutture d'acciaiu.
Attualmente, i materiali di supportu in u mercatu sò principalmente l'acciaio à u carbone. E materie prime di l'acciaio à u carbone sò generalmente Q235 è Q345, chì sò trattate per galvanizzazione à caldu. U supportu hè fattu di bobina d'acciaio à strisce per mezu di piegatura à fretu, saldatura, galvanizzazione à caldu è altri prucessi. In generale, u spessore deve esse più grande di 2 mm, è in particulare per alcune zone è zone custiere, grattacieli è altre zone ventose, hè cunsigliatu chì u spessore ùn sia micca inferiore à 2,5 mm, altrimenti ci hè un risicu di strappamentu à u puntu di cunnessione di l'acciaio.
In e grandi strutture di l'edifiziu, pertubi quadrati è rettangulari galvanizzati in acciaio à u carbone, quantu spessore di rivestimentu di zincu deve esse righjuntu per risponde à i requisiti di a vita di serviziu di currusione ambientale?
Cum'è tutti sapemu, u spessore di a galvanizazione à caldu hè un indice impurtante di qualità è tecnicu.tubu quadratu galvanizatu, chì hè ligatu à a sicurità è a durabilità di a struttura. Ancu s'ellu ci sò norme naziunali è prufessiunali, u spessore di u rivestimentu di zincu senza qualificazione di u supportu hè sempre un prublema tecnicu diffusu di u supportu.
U prucessu di galvanizazione à caldu hè un pianu di trattamentu di a superficia di l'acciaiu relativamente stabile è affidabile per resiste à a corrosione ambientale. Ci sò parechji fattori chì influenzanu a galvanizazione à caldu, cum'è a cumpusizione di u sustratu d'acciaiu, u statu esternu (cum'è a rugosità), a tensione interna di u sustratu è parechje dimensioni. Durante questu prucessu, u spessore di u sustratu hà un impattu più grande nantu à u spessore di a galvanizazione à caldu. In generale, più spessa hè a piastra, più grande hè u spessore di a galvanizazione à caldu. U supportu cù un spessore di 2,0 mm hè pigliatu cum'è esempiu per illustrà quantu spessore di rivestimentu di zincu hè necessariu per suddisfà i requisiti di vita di serviziu di a corrosione ambientale.
Supponemu chì u spessore di u materiale di basa di supportu sia di 2 mm, secondu u standard di galvanizzazione à caldu GBT13192-2002.
Chì ghjè u spessore di u stratu galvanizatu di u tubu quadratu galvanizatu necessariu per risponde à i requisiti di vita di serviziu?
Tubu quadratu galvanizatu
Sicondu i requisiti di a norma naziunale, u spessore di u materiale di basa di 2 mm ùn deve esse menu di 45 μm. U spessore uniforme ùn deve esse menu di 55 μm. Sicondu i risultati di a prova di esposizione atmosferica realizata da l'Associazione Giapponese di Galvanizazione à Caldu da u 1964 à u 1974. Chì ghjè u spessore di u stratu galvanizatu di u tubu quadratu galvanizatu necessariu per risponde à i requisiti di durata di vita?
Sè calculatu secondu a norma naziunale, u cuntenutu di zincu hè 55x7.2=396g/m2,
A durata di vita dispunibile in quattru ambienti diversi hè di circa:
Zona industriale pesante: 8,91 anni, cù un gradu di corrosione annuale di 40,1;
Zona custiera: 32,67 anni, cù un gradu di corrosione annuale di 10,8;
Periferia: 66,33 anni, cù un gradu di corrosione annuale di 5,4;
Zona urbana: 20,79 anni, cù un gradu di corrosione annuale di 17,5
Sè calculatu secondu a durata di vita di serviziu fotovoltaica di 25 anni
Allora a sequenza di e quattru zone hè almenu:
1002.5270135437.5, vale a dire 139 μm, 37.5 μm, 18.75 μm, 60.76 μm.
Dunque, per a distribuzione di e zone urbane, u spessore di u rivestimentu di zincu deve esse almenu 65 μM hè ragiunevule è necessariu, ma per e zone industriali pesanti, in particulare quelle cun corrosione acida è alcalina, hè cunsigliatu chì u spessore di u tubu quadratu galvanizatu è u rivestimentu di zincu sianu aghjunti currettamente.

900SHS-700-1

Data di publicazione: 21 di settembre di u 2022