U prezzu mundiale di l'acciaiu hà riacquistatu u so impulsu, è u mercatu hè cresciutu di novu

U mercatu internaziunale di l'acciaiu hè cresciutu in ferraghju. Durante u periodu di rapportu, l'indice mundiale di i prezzi di riferimentu di l'acciaiu di Steel House à 141,4 punti hè cresciutu di 1,3% (da calata à crescita) nantu à una basa settimanale, di 1,6% (u listessu cum'è prima) nantu à una basa mese dopu mese, è di 18,4% (u listessu cum'è prima) nantu à una basa mese dopu mese. Frà questi, l'indice di i materiali piatti era di 136,5 punti, in crescita di 2,2% nantu à una basa settimanale (l'aumentu hè statu allargatu); L'indice di u legnu longu era di 148,4 punti, in crescita di 0,2% nantu à una basa settimanale (da a calata à a crescita); L'indice asiaticu era di 138,8 punti, in crescita di 0,4% (da a calata à a crescita) nantu à una basa settimanale. In Asia, l'indice cinese era di 132,4 punti, in crescita di 0,8% (da a calata à a crescita); L'indice di l'Americhe era di 177,6 punti, in crescita di 3,7% nantu à una basa mese dopu settimana (l'aumentu hè statu allargatu); L'indice europeu era 134,5 punti più altu di 0,8% (da a calata à a crescita).

Dopu una breve currezzione, u prezzu internaziunale di l'acciaiu hà riacquistatu a so tendenza à a crescita, cunfirmendu in gran parte a previsione precedente. Da u puntu di vista basicu, i mercati in tutte e regioni sò generalmente in crescita, ciò chì dà à l'industria un'aspettativa chì ùn hè micca abbastanza. Da a perspettiva di a logica operativa, a tendenza dopu à u consolidamentu è l'accumulazione di relè pò esse più aggressiva. In particulare sottu à a dumanda "amara" d'acciaiu di a ripresa post-epidemica, a ricustruzzione post-disastru è a riduzione di l'offerta, u mercatu pò andà più in là, è u puntu più altu graduale pò esse visualizatu in un futuru vicinu.
Sicondu a tendenza di sviluppu è a situazione di basa, u mercatu internaziunale di l'acciaiu pò cuntinuà à fluttuà è cresce in marzu. (Vede a Figura 1)

prezzu di riferimentu mundiale di l'acciaiu

Pruduzzione mundiale d'acciaiu in u primu mese: diminuita di 3,3%;Escludendu a Cina cuntinentale, hè calatu di 9,3%. Sicondu i dati di l'Associazione Mundiale di l'Acciaiu, in ghjennaghju 2023, a pruduzzione d'acciaiu grezzu di i 64 principali paesi è regioni inclusi in e statistiche di l'Associazione Mundiale di l'Acciaiu era di 145 milioni di tunnellate, in calata di 3,3% annantu à l'annu precedente, cù una diminuzione di 4,95 milioni di tunnellate; A pruduzzione mundiale d'acciaiu (escludendu a Cina cuntinentale) hà righjuntu 65,8 milioni di tunnellate, in calata di 9,3% annantu à l'annu precedente, è a pruduzzione hè diminuita di 6,72 milioni di tunnellate.
ArcelorMittal hà previstu di riavvià un altu fornu in l'acciaieria francese.ArcelorMittal hà dettu chì, per via di a ripresa cuntinua di i prezzi di e lamiere europee è di u migliuramentu di l'industria automobilistica europea in i prossimi mesi, hè statu decisu di riavvià l'altu fornu n. 2 di l'acciaieria francese Binhai Foss in aprile.

POSCO prevede di custruisce 2,5 milioni di tunnellate di forni elettrici.POSCO prevede d'investisce 600 miliardi di won per custruisce un novu fornu elettricu è l'attrezzature di supportu cù una pruduzzione annuale di 2,5 milioni di tunnellate d'acciaiu fusu in a so acciaieria di Guangyang.
L'acciaio giapponese JFE hà cuntinuatu à pruduce una grande quantità d'acciaio elettricu.JFE Steel hà dettu chì a nova linea di pruduzzione di a so fabbrica d'acciaiu di magazzinu serà messa in pruduzzione in a prima metà di l'annu fiscale 2024, quandu a pruduzzione d'acciaiu elettricu micca orientatu radduppierà. I funzionari di JFE anu dettu chì anu ancu previstu d'investisce 50 miliardi di yen in u 2026 per migliurà ulteriormente a capacità d'acciaiu elettricu di a fabbrica d'acciaiu di magazzinu.
Una ripresa ecunomica più rapida di ciò chì era previstu hà fattu cresce i prezzi di u minerale di ferru.Goldman Sachs hà dettu chì l'ultima crescita di i prezzi di u minerale di ferru hè stata principalmente duvuta à u riposizionamentu di i rivenditori per a velocità più rapida di quella prevista di a ripresa ecunomica di a Cina. Goldman Sachs hà ancu dettu chì i cummercianti devenu esse preparati per l'aumentu di i prezzi di u minerale di ferru in u secondu trimestre di u 2023.
U minerale di ferru di alta qualità di Anglo American in Sudafrica hè aumentatu significativamente.Kunba Iron Mine, una filiale di a cumpagnia sudafricana di minerale di ferru di Anglo American, hà dichjaratu chì i colli di buttiglia di a ferrovia è di u portu anu impeditu u trasportu di minerale di ferru, ciò chì hà purtatu à un aumentu sustanziale di l'inventariu di minerale di ferru di alta qualità di a cumpagnia. À u 31 di dicembre, l'inventariu di minerale di ferru hè aumentatu da 6,1 milioni di tunnellate in u listessu periodu di l'annu scorsu à 7,8 milioni di tunnellate.
BHP Billiton hè ottimista nantu à e prospettive per a dumanda di materie prime.BHP Billiton hà dichjaratu chì, ancu s'è u so prufittu in a prima metà di l'annu fiscale 2023 (à a fine di dicembre 2022) era più bassu di ciò chì era previstu, era ottimista nantu à e prospettive di a dumanda in l'annu fiscale 2024.
FMG hà acceleratu a prumuzione di u prughjettu di minerale di ferru Belinga in Gabon.U Gruppu FMG è a Republica Gabonese anu firmatu a cunvenzione minera per u prughjettu di minerale di ferru Belinga in Gabon. Sicondu a Cunvenzione, u prughjettu Belinga cumincierà l'estrazione in a seconda metà di u 2023 è si prevede chì diventerà unu di i più grandi centri di pruduzzione di minerale di ferru in u mondu.
Nippon Iron investirà assai in l'imprese minerarie canadiane.Nippon Iron hà dettu ch'ella investirà 110 miliardi di yen (circa 5,6 miliardi di yuan) in l'imprese minerarie di carbone crudu canadiane per ottene u 10% di l'azzioni ordinarie. À u listessu tempu, implementà è riduce l'emissioni di diossidu di carbonu durante a fabricazione di ferru cù i diritti è l'interessi di u carbone crudu di alta qualità.
U costu obiettivu di u minerale di ferru Rio Tinto hè di 21,0-22,5 $ US / tonnellata umida.Rio Tinto hà publicatu u so rapportu di performance finanziaria per u 2022, dicendu chì u prufittu di u Gruppu Rio Tinto prima di interessi, imposte, deprezzamenti è ammortamenti in u 2022 era di 26,3 miliardi di dollari americani, in calata di 30% annantu à l'annu precedente; L'ubbiettivu di pruduzzione di minerale di ferru in u 2023 hè di 320-335 milioni di tunnellate, è l'ubbiettivu di costu unitariu in contanti di u minerale di ferru hè di 21,0-22,5 dollari/tunnellata umida.
A Corea di u Sud hà messu in opera un fondu per emissioni basse di carbone per aiutà l'industria siderurgica naziunale à decarbonizà.U Ministeru di u Cummerciu, di l'Industria è di l'Energia di a Republica di Corea hà dichjaratu ch'ellu creerà un fondu di 150 miliardi di won (circa 116,9 milioni di dollari americani) per sustene i pruduttori d'acciaiu naziunali in a decarbonizazione durante a pruduzzione d'acciaiu.
Vale sustene a creazione di un laburatoriu di metallurgia à bassu carbone è idrogenu à l'Università Centrale Sud.Vale hà dettu ch'ella donerà 5,81 milioni di dollari per sustene u novu laburatoriu di metallurgia à bassu carbone è idrogenu ("u novu laburatoriu") di l'Università Centrale di u Sud. U novu laburatoriu duveria esse messu in serviziu in a seconda metà di u 2023, è serà apertu à tutti i circadori scientifichi di l'industrie minerarie è siderurgiche.
Mercatu asiaticu di l'acciaiu: stabile è in crescita.L'indice di u prezzu di l'acciaiu di riferimentu di Steel House à 138,8 punti in a regione hè aumentatu di 0,4% mese per mese (YoY), 0,6% mese per mese (YoY) è 16,6% mese per mese (YoY). (Vede a Figura 2)

QQ图片20230303114535-2

In termini dimateriali piatti,U prezzu di u mercatu hè ovviamente in crescita. In India, ArcelorMittal Nippon Steel India (AM/NS India) è JSW Steel anu tramindui aumentatu u prezzu di a bobina calda è di a bobina fredda di 500 INR/tonna (6 USD/tonna), chì hè entratu in vigore rispettivamente u 20 di ferraghju è u 22 di ferraghju. Dopu l'aghjustamentu di u prezzu, u prezzu di u laminatu caldu (2,5-8 mm, IS 2062) hè di 60000 rupie/tonna ($724/tonna) EXY Mumbai, u laminatu fretu (0,9 mm, IS 513 Gr O) hè di 67000 rupie/tonna ($809/tonna) EXY Mumbai, è a piastra media (E250, 20-40 mm) hè di 67500 rupie/tonna ($817/tonna) EXY Mumbai, chì ùn includenu micca u 18% di GST. In Vietnam, u prezzu d'importazione di a bobina calda hè di 670-685 dollari americani/tonna (CFR), chì hè u listessu chè u prezzu precedente. Hejing Iron and Steel hà annunziatu un aumentu di u prezzu domesticu di e bobine calde per u periodu di consegna in aprile di $ 60 / tonna. Dopu l'aghjustamentu di u prezzu, u prezzu specificu hè: bobina calda SAE1006 decalcinata $ 699 / tonna (CIF), bobina calda SAE1006 senza decalcinazione è bobina calda SS400 $ 694 / tonna (CIF). In l'Emirati Arabi Uniti, u prezzu di valutazione di l'impurtazioni di bobine calde hè 680-740 dollari americani / tonna (CFR), chì hè u listessu cum'è u prezzu precedente. Sicondu e nutizie di u mercatu, u laminatu caldu di a Cina hè 680-690 dollari / tonna (CFR), è u laminatu caldu di l'India hè 720-750 dollari / tonna (CFR). U prezzu di l'impurtazione di bobina fredda in l'Emirati Arabi Uniti era 740-760 dollari americani / tonna (CFR), in crescita di 10-40 dollari americani / tonna. U prezzu d'importazione di lamiera galvanizzata à caldu hè 870-960 dollari americani/tonnellata (CFR), chì hè u listessu chè u prezzu precedente. À a fine di ferraghju, u prezzu mediu d'esportazione di a bobina laminata à caldu SS400 3-12 mm di a Cina era di 650 dollari americani/tonnellata (FOB), un aumentu di 15 dollari americani/tonnellata rispettu à u prezzu precedente. U prezzu mediu d'esportazione di lamiera è bobina laminata à fretu SPCC 1,0 mm era di 705 dollari americani/tonnellata (FOB), un aumentu di 5 dollari americani/tonnellata. A bobina galvanizzata à caldu DX51D+Z 1,0 mm era di 775 dollari americani/tonnellata (FOB), un aumentu di 10 dollari americani/tonnellata.
In termini dilegnu longu: u prezzu di u mercatu hè stabile è in crescita.In l'Emirati Arabi Uniti, u prezzu d'impurtazione di u tondu d'armatura hè 622-641 dollari americani per tonna (CFR), chì hè u listessu chè u prezzu precedente. U prezzu d'impurtazione di billette quadrate di l'UAE hè 590-595 dollari americani/tonna (CFR), chì hè ancu u listessu chè u prezzu precedente. Sicondu a nutizia, attualmente, l'acciaieria di l'UAE hà un bonu ordine manuale per u tondu d'armatura, è i fornitori di billette d'oltremare stanu aspittendu l'ultima quotazione di l'acciaieria di l'UAE per u tondu d'armatura. In Giappone, Tokyo Iron and Steel hà dettu chì per via di a scarsa offerta in u mercatu, u so prezzu di e barre (cumprese e barre d'acciaiu) aumenterà di u 3% in marzu. Dopu à l'aumentu di u prezzu, u prezzu di u rinforzu aumenterà da 97000 yen/tonna à 100000 yen/tonna (circa 5110 yuan/tonna), è u prezzu di l'altri prudutti resterà invariatu. Alcuni analisti anu dettu chì per via di u lanciu di parechji prughjetti di ricustruzzione, investimenti ligati à a fabricazione è altri prughjetti à grande scala, a dumanda di custruzzione di u Giappone si prevede chì resterà forte à l'iniziu di a primavera è oltre. In Singapore, u prezzu d'impurtazione di barre d'acciaio deformate hè di 650-660 dollari americani per tonna (CFR), un aumentu di 10 dollari americani per tonna rispettu à u prezzu precedente. In Taiwan, Cina, China Steel Group hà aumentatu u prezzu di e piastre medie è pesanti è di e bobine laminate à caldu consegnate in marzu di NT $ 900-1200 / tonna (US $ 30-39,5 / tonna), è u prezzu di e bobine laminate à fretu è di e bobine galvanizate à caldu di NT $ 600-1000 / tonna (US $ 20-33 / tonna). E persone pertinenti anu dettu chì l'aumentu di u prezzu era principalmente duvutu à l'aumentu cuntinuu di i prezzi di e materie prime, in particulare l'aumentu di u minerale di ferru da US $ 2,75 à US $ 128,75 per tonna (CFR) in un mese, è l'aumentu di u carbone da coke australianu da US $ 80 per tonna à US $ 405 per tonna (FOB), dunque l'aumentu di u prezzu era necessariu. À a fine di ferraghju, u prezzu mediu d'esportazione di e barre d'acciaio deformate B500 12-25 mm di a Cina era di 625 dollari americani / tonnellata (FOB), un aumentu di 5 dollari americani / tonnellata rispetto à u prezzu precedente.
Relazioni cummirciali.U 13 di ferraghju, a Cummissione Antidumping Indonesiana hà dichjaratu ch'ella rivederà a scadenza di u daziu antidumping nantu à e travi à H è à I originarie di a Cina.
Sondaggio breve:Sicondu a situazione di l'operazione è a situazione di basa, u mercatu asiaticu di l'acciaiu in marzu pò cuntinuà à fluttuà è à cresce.
Mercatu europeu di l'acciaiu:hà cuntinuatu à cresce. L'indice di u prezzu di l'acciaiu di Steel House à 134,5 punti in a regione hè aumentatu di 0,8% (da a calata à a crescita) mese dopu mese, di 3% (da a cunvergenza) mese dopu mese, è di 18,8% (da l'espansione) mese dopu mese. (Vede a Figura 3)

QQ图片20230303115052-3

In quantu à i materiali piani,U prezzu di u mercatu hè cresciutu più chè calatu. In l'Europa di u Nordu, u prezzu franco fabbrica di a bobina d'acciaio laminata à caldu hè di 840 dollari/tonna, un aumentu di 20 dollari/tonna rispetto à u prezzu precedente. U prezzu franco fabbrica di lamiera è bobina laminata à fretu hè di 950 dollari americani/tonna, chì hè u listessu chè u prezzu precedente. A lamiera galvanizzata hè di 955 dollari/tonna, un calu di 10 dollari/tonna rispetto à u prezzu precedente. Sicondu e nutizie di u mercatu, u prezzu franco fabbrica di a bobina calda di Nordic Steel Plant in aprile è maghju hè di 800-820 euro/tonna, chì hè statu aumentatu di 30 euro/tonna paragunatu à u prezzu attuale, ma u prezzu psicologicu di i cumpratori hè solu di 760-770 euro/tonna. Alcune acciaierie anu dettu chì l'ordini per a bobina calda in u periodu di consegna d'aprile eranu pieni. I participanti à u mercatu si aspettanu chì u prezzu di a bobina calda in Europa aumenterà ligeramente in marzu. A ragione hè chì l'ordini di bobina calda in l'acciaierie europee sò generalmente boni, è credenu chì i cumpratori averanu una dumanda di rifornimentu in marzu, è l'acciaierie sò disposte à aumentà i prezzi. Tuttavia, certi anu dettu chì a dumanda di u terminal ùn hè micca migliurata significativamente, è ùn ci era nisuna ragione per chì u prezzu aumenti significativamente. In l'Europa miridiunali, u prezzu franco fabbrica di i cilindri caldi italiani era di 769,4 euro/tonna, in crescita di 11,9 euro/tonna rispetto à u prezzu precedente. U prezzu franco fabbrica di a bobina calda cù a data di consegna di l'acciaieria italiana in maghju hè di 780-800 euro/tonna, chì hè equivalente à u prezzu d'arrivu di 800-820 euro/tonna, in crescita di 20 euro/tonna. Alcune acciaierie anu dettu chì l'ordini di bobina calda di certi pruduttori di tubi in u periodu di consegna d'aprile eranu assai boni, è u mercatu hà cuntinuatu à esse ottimistu. In a CSI, u prezzu d'esportazione di a bobina calda hè di 670-720 dollari americani/tonna (FOB, Mari Neru), chì hè 30 dollari americani/tonna più altu di u prezzu precedente (FOB, Mari Neru). U prezzu d'esportazione di e bobine fredde era di 780-820 dollari americani/tonnellata (FOB, Mari Neru), chì hè ancu aumentatu di 30 dollari americani/tonnellata (FOB, Mari Neru). In Turchia, u prezzu d'importazione di e bobine calde hè di 690-750 dollari americani/tonnellata (CFR), in crescita di 10-40 dollari americani/tonnellata. U prezzu d'esportazione principale di e bobine calde da a Cina à a Turchia in aprile hè di 700-710 dollari americani/tonnellata (CFR). Inoltre, ArcelorMittal hà annunziatu chì avia adattatu u prezzu di i prudutti in lamiera è bobina in cinque regioni europee in maghju à 20 euro/tonnellata, è u novu prezzu era specificamente: 820 euro/tonnellata per lamiera è bobina laminate à caldu; 920 euro/tonnellata per lamiera è bobina laminate à freddu; A bobina d'acciaio galvanizzata à caldu hè di 940 euro/tonnellata, è i prezzi sopra indicati sò u prezzu d'arrivu. Ci sò aspettative di l'industria. Altre acciaierie in Europa seguiranu ancu l'aumentu di i prezzi.
Legnu longu:I prezzi di u mercatu cuntinueghjanu à cresce. In l'Europa di u Nordu, u prezzu franco fabbrica di e barre d'acciaio deformate hè di 765 dollari/tonnellata, chì hè u listessu chè u prezzu precedente. In Turchia, u prezzu d'esportazione di e barre d'acciaio deformate hè di 740-755 dollari/tonnellata (FOB), chì hè 50-55 dollari/tonnellata più altu chè u prezzu precedente. U prezzu d'esportazione di a vergella (gradu di rete à bassu carbone) era di 750-780 dollari americani per tonnellata (FOB), in crescita di 30-50 dollari americani per tonnellata. Hè statu signalatu chì a ragione principale per chì l'acciaierie aumentanu u prezzu d'esportazione di i prudutti longhi hè chì a ricustruzione di a zona di disastru dopu à u terremotu aumenterà inevitabilmente a dumanda interna di prudutti longhi, è ancu aumenterà u prezzu. In fatti, dopu à u terremotu, l'acciaierie di Turchia anu generalmente aumentatu e so quotazioni domestiche di barre d'acciaio: u prezzu di fabbrica domesticu di barre d'acciaio era di 885-900 dollari/tonnellata, in crescita di 42-48 dollari/tonnellata; U prezzu domesticu franco fabbrica di a vergella di filu era di 911-953 dollari / tonna, in crescita di 51-58 dollari / tonna.
Sondaggio breve:secondu a situazione di l'operazione è a situazione di basa, u mercatu europeu di l'acciaiu in marzu pò cuntinuà à fluttuà è à cresce.
Mercatu americanu di l'acciaiu: forte crescita.L'indice di u prezzu di l'acciaiu di Steel House, à 177,6 punti in a regione, hè cresciutu di 3,7% mese dopu settimana (YoY), di 2% mese dopu mese (YoY) è di 21,6% mese dopu mese (YoY). (Vede a Figura 4)

QQ图片20230303115510-4

In quantu à i materiali piatti, u prezzu di u mercatu hè aumentatu assai.In i Stati Uniti, u prezzu franco fabbrica di lamiera è bobina laminata à caldu hè di 1051 dollari americani/tonnellata, in crescita di 114 dollari americani/tonnellata rispetto à u prezzu precedente. U prezzu franco fabbrica di lamiera è bobina laminata à fretu era di 1145 dollari americani/tonnellata, in crescita di 100 dollari americani/tonnellata. A lamiera media è pesante hè di 1590 dollari americani/tonnellata, chì hè u listessu prezzu chè u prezzu precedente. A galvanizzazione à caldu era di 1205 dollari americani/tonnellata, in crescita di 80 dollari americani/tonnellata. Dopu à l'aumentu di u prezzu di basa di i prudutti in lamiera di 50 dollari americani/tonnellata corta (55,13 dollari americani/tonnellata) da Cleveland - Cleves, a filiale americana di NLMK hà ancu annunziatu un aumentu di u prezzu di basa di bobina calda di 50 dollari americani/tonnellata corta. Alcuni esperti di u mercatu anu dettu chì l'ordini di bobina calda ricevuti da a maiò parte di l'acciaierie americane in aprile è maghju sò abbastanza boni, è ancu l'inventariu in a fabbrica hè in calata, dunque a vuluntà di cuntinuà à aumentà i prezzi hè forte. In Sudamerica, u prezzu d'importazione di a bobina calda hè 690-730 dollari americani/tonnellata (CFR), chì hè 5 dollari americani/tonnellata più altu ch'è u prezzu precedente. A principale quotazione d'esportazione da u laminatu caldu di a Cina versu i paesi custieri di u Pacificu in Sudamerica hè 690-710 dollari americani/tonnellata (CFR). Quotazione d'importazione di altri tipi di piastre in Sudamerica: bobina fredda 730-770 dollari americani/tonnellata (CFR), in crescita di 10-20 dollari americani/tonnellata; Lamiera zincata à caldu hè 800-840 dollari americani/tonnellata (CFR), lamiera d'aluminiu-zincu hè 900-940 dollari americani/tonnellata (CFR), è lamiera di spessore mediu hè 720-740 dollari americani/tonnellata (CFR), chì sò più o menu listessi à u prezzu precedente.
Legnu longu:U prezzu di u mercatu hè generalmente stabile. In i Stati Uniti, u prezzu franco fabbrica di e barre d'acciaio deformate hè di $ 995 / tonnellata, chì hè più o menu u listessu cum'è u prezzu precedente. U prezzu d'importazione di a barra d'acciaio deformata hè di 965 dollari americani / tonnellata (CIF), a verga di filu per a rete hè di 1160 dollari americani / tonnellata (CIF), è l'acciaio di piccula sezione hè di 1050 dollari americani / tonnellata (CIF), chì hè più o menu u listessu cum'è u prezzu precedente.
Relazioni cummirciali.U Dipartimentu di u Cummerciu di i Stati Uniti hà annunziatu ch'ellu avia decisu d'impone dazi compensatori nantu à e piastre di dimensioni fisse in Cina è in Corea di u Sud è di mantene i tassi di dazi compensatori di 251% è 4,31%, chì entreranu in vigore u 15 di ferraghju 2023.
Sondaggio breve:Sicondu a situazione operativa è a situazione di basa, u mercatu americanu di l'acciaiu pò cuntinuà à esse forte in marzu.


Data di publicazione: 03 di marzu di u 2023