Quali sò i metudi per u trattamentu termicu di i tubi d'acciaiu à cucitura dritta?

Quali sò i metudi di trattamentu termicu ditubu d'acciaio à cucitura dritta?

Prima di tuttu, u disignu di u layout di i stampi tecnichi deve esse ragiunevule, u spessore ùn deve esse troppu differente, è a forma deve esse simmetrica. Per i stampi cù una grande deformazione, e regule di deformazione devenu esse capite, è a tolleranza di machinazione deve esse riservata. Per i stampi grandi, fini è disordinati, si pò sceglie u layout cumminatu. Per alcuni stampi fini è disordinati, si pò sceglie u trattamentu termicu di pre-invecchiamentu, u trattamentu termicu di invecchiamentu è u trattamentu termicu di nitrurazione di tempra è rinvenimentu per cuntrullà a precisione di i stampi. Quandu si riparanu difetti cum'è fori di sabbia, fori d'aria è usura di u stampo, si devenu sceglie apparecchiature di riparazione cù un picculu impattu termicu cum'è una macchina di saldatura à fretu per evità a deformazione durante a riparazione.

I stampi fini è disordinati devenu esse pretrattati à u calore per eliminà a tensione residua durante a machinazione. Per i stampi fini è disordinati, si deve sceglie u più pussibule a tempra à u vacuum è u trattamentu di raffreddamentu prufondu dopu a tempra, se e cundizioni u permettenu. Per assicurà a durezza di u stampo, si deve sceglie u più pussibule u preraffreddamentu, a tempra à raffreddamentu graduale o u prucessu di tempra à caldu.

Selezziunate ragiunevolmente i materiali. Per i stampi fini è disordinati, deve esse sceltu l'acciaio per stampi à microdeformazione cù bone materie prime. L'acciaio per stampi cù una severa segregazione di carburi deve esse colatu currettamente è sottumessu à un trattamentu termicu di tempra è rinvenimentu. Per l'acciaio per stampi grandi è micca colati, pò esse realizatu u trattamentu termicu di doppia raffinazione in soluzione solida. Selezziunate ragiunevolmente a temperatura di riscaldamentu è cuntrullate a velocità di riscaldamentu. Per i stampi fini è disordinati, si ponu aduttà u riscaldamentu lentu, u preriscaldamentu è altri metudi di riscaldamentu equilibrati per riduce a deformazione di u trattamentu termicu di u stampo.

JCOE hè una tecnulugia di fabricazione di tubi per a pruduzzione di tubi d'acciaio à parete spessa di grande diametru. Adotta principalmente u prucessu di pruduzzione di saldatura à arcu immersu à doppia faccia. I prudutti passanu per parechji prucessi cum'è fresatura, pre-piegatura, piegatura, chiusura di cuciture, saldatura interna, saldatura esterna, raddrizzatura è estremità piatta. U prucessu di furmazione pò esse divisu in N+1 passi (N hè un numeru interu pusitivu). A piastra d'acciaio hè alimentata automaticamente lateralmente è piegata secondu a dimensione di passu impostata per realizà a furmazione JCO progressiva à cuntrollu numericu. A piastra d'acciaio entra in a macchina di furmazione orizzontalmente, è sottu a spinta di u carrellu di alimentazione, a prima fase di piegatura multi-passu cù N/2 passi hè realizata per realizà a furmazione "J" di a metà anteriore di a piastra d'acciaio; In a seconda fase, prima, a piastra d'acciaio furmata da "J" deve esse mandata rapidamente à a pusizione specificata in a direzzione trasversale, è dopu a piastra d'acciaio micca furmata deve esse piegata in parechji passi di N/2 da l'altra estremità per realizà a furmazione di a seconda metà di a piastra d'acciaio è cumpletà a furmazione di "C"; Infine, a parte inferiore di u tubu grezzu di tipu "C" hè piegata una volta per realizà a furmazione "O". U principiu basicu di ogni passu di stampatura hè a piegatura à trè punti.

Fabbrica di tubi d'acciaiu LSAW 2

Data di publicazione: 30 settembre 2022