Tecnulugia di fabricazione di tubu quadratu à bassa temperatura Q355D

DL'industrie petrolifere, chimiche è altre industrie energetiche domestiche anu bisognu di un gran numeru d'acciaiu à bassa temperatura per cuncepisce è pruduce diverse apparecchiature di fabricazione è di almacenamentu cum'è u gasu di petroliu liquefattu, l'ammoniaca liquida, l'ossigenu liquidu è l'azotu liquidu.

Sicondu u 12esimu Pianu Quinquennale di a Cina, u sviluppu di l'energia petrochimica serà ottimizatu è u sviluppu di e risorse di petroliu è gasu serà acceleratu in i prossimi cinque anni. Questu furnisce una larga opportunità di mercatu è di sviluppu per l'industria di a pruduzzione di l'equipaggiamenti di fabricazione è di almacenamentu di energia in cundizioni di serviziu à bassa temperatura, è prumove ancu u sviluppu diTubu rettangulare Q355D resistente à basse temperaturemateriali. Siccomu i tubi à bassa temperatura necessitanu prudutti micca solu d'alta resistenza, ma ancu di tenacità à alta è bassa temperatura, i tubi à bassa temperatura necessitanu una purezza d'acciaiu più elevata, è cù u rapportu di l'anellu di a temperatura, a purezza di l'acciaiu hè ancu più alta. Q355Etubu quadratu à temperatura ultra bassahè sviluppatu è cuncipitu. L'acciaiu billet pò esse adupratu direttamente cum'è tubu d'acciaiu senza saldatura per a struttura di trasportu. U prucessu di fabricazione include i trè punti seguenti:
(1)Fusione di fornu à arcu elettricu: l'acciaiu di scarto è a ghisa sò aduprati cum'èmaterie prime, frà i quali l'acciaio di scarto rapprisenta u 60-40% è u ferru crudu rapprisenta u 30-40%. Prufittendu di i vantaghji di l'alta alcalinità, a bassa temperatura è l'altu ossidu di ferru di u fornu à arcu elettricu di putenza ultra-alta, l'intensa agitazione di a decarburazione di l'ossigenu da a pistola à ossigenu à fasciu nantu à a parete di u fornu, è a fusione di l'acqua iniziale di fabricazione di l'acciaio cù u fornu à arcu elettricu di putenza ultra-alta è alta impedenza, l'elementi dannosi fosforu, idrogenu, azotu è inclusioni non metalliche in l'acciaio fusu ponu esse eliminati efficacemente. Carboniu di puntu finale di l'acciaio fusu in u fornu à arcu elettricu <0,02%, fosforu <0,002%; A disossidazione profonda di l'acciaio fusu hè realizata in u prucessu di maschiatura di u fornu elettricu, è a palla A1 è u carbasil sò aghjunti per realizà a pre-disossidazione.

U cuntenutu d'aluminiu in l'acciaiu fusu hè cuntrullatu à 0,09 ~ 1,4%, affinchì l'inclusioni di Al203 furmate in l'acciaiu fusu iniziale abbianu un tempu di flottazione sufficiente, mentre chì u cuntenutu d'aluminiu di l'acciaiu di billetta tubulare dopu a raffinazione LF, u trattamentu à vuoto VD è a colata cuntinua righjunghji 0,020 ~ 0,040%, ciò chì evita l'aghjunta di Al203 furmatu da l'ossidazione di l'aluminiu in u prucessu di raffinazione LF. A piastra di nichel chì rapprisenta u 25 ~ 30% di a lega tutale hè aghjunta à a siviera per a lega; In casu chì u cuntenutu di carbone sia più grande di 0,02%, u cuntenutu di carbone di l'acciaiu à temperatura ultra bassa ùn pò micca risponde à a dumanda di 0,05 ~ 0,08%. Tuttavia, per riduce l'ossidazione di l'acciaiu fusu, hè necessariu cuntrullà l'intensità di soffiu d'ossigenu di a pistola d'ossigenu di u cluster di a parete di u fornu per cuntrullà u cuntenutu di carbone di l'acciaiu fusu sottu à 0,02%; Quandu u cuntenutu di fosforu hè uguale à 0,002%, u cuntenutu di fosforu di u pruduttu righjunghjerà più di 0,006%, ciò chì aumenterà u cuntenutu di fosforu di l'elementu dannusu è affetterà a tenacità à bassa temperatura di l'acciaiu per via di a defosforizazione di a scoria chì cuntene fosforu da a raffinazione di u fornu elettricu è l'aghjunta di ferrolega durante a raffinazione LF. A temperatura di raffinazione di u fornu à arcu elettricu hè 1650 ~ 1670 ℃, è a raffinazione eccentrica di u fondu (EBT) hè aduprata per impedisce à a scoria d'ossidu di entre in u fornu di raffinazione LF.

(2)Dopu a raffinazione LF, l'alimentatore di filu alimenta 0,20 ~ 0,25 kg/t di filu d'acciaio CA puru per denaturà l'impurità è fà chì l'inclusioni in l'acciaio fusu diventinu sferiche. Dopu u trattamentu Ca, l'acciaio fusu hè soffiatu cù argon in fondu à a siviera per più di 18 minuti. A forza di u soffiu d'argon pò fà chì l'acciaio fusu ùn sia micca espostu, in modu chì l'inclusioni sferiche in l'acciaio fusu abbianu un tempu di flottazione sufficiente, migliurà a purezza di l'acciaio è riduce l'impattu di l'inclusioni sferiche nantu à a tenacità à l'impattu à bassa temperatura. A quantità di alimentazione di filu CA puru hè menu di 0,20 kg/t d'acciaio, l'inclusioni ùn ponu esse cumpletamente denaturate, è a quantità di alimentazione di filu Ca hè più di 0,25 kg/t d'acciaio, ciò chì generalmente aumenta u costu. Inoltre, quandu a quantità di alimentazione di linea Ca hè grande, l'acciaio fusu bolle viulentamente, è a fluttuazione di u livellu di l'acciaio fusu face chì l'acciaio fusu sia aspiratu è si verifica l'ossidazione secundaria.

(3)Trattamentu à u vacuum VD: mandate l'acciaiu fusu raffinatu lf à a stazione VD per u trattamentu à u vacuum, mantene u vacuum sottu à 65pa per più di 20 minuti finu à chì a scoria smette di schiumà, apre u coperchiu di u vacuum è soffia argon in fondu à a siviera per u soffiu staticu di l'acciaiu fusu.

q355d-bassa-temperatura-tubu-quadratu

Data di publicazione: 02 di settembre di u 2022