Quandu si trasportanu bobine d'acciaiu, u pusizionamentu di ogni unità ghjoca un rolu cruciale per assicurà a sicurezza operativa è a preservazione di u pruduttu. E duie cunfigurazioni principali impiegate sò "Eye to Sky", induve l'apertura cintrale di a bobina hè diretta versu l'altu, è "Eye to Side", induve l'apertura hè allineata orizzontalmente.
In l'orientazione ochju à celu, a bobina hè posizionata in verticale, simile à una rota. Questa disposizione hè tipicamente scelta per u trasportu à corta distanza o per almacenà e bobine in magazzini. Mentre questu metudu facilita u caricamentu è u scaricamentu, porta rischi inerenti durante u trasportu à longa distanza o marittimu. E bobine verticali tendenu à inclinà si, scivulà o crollà si verificanu vibrazioni o impatti, in particulare quandu a superficia di basa hè chjuca è u supportu hè insufficiente.
Da l'altra parte, a cunfigurazione da l'ochju à u latu pusiziona ubobinaorizzontalmente, sparghjendu u pesu uniformemente nantu à una basa stabile. Questa cunfigurazione permette un centru di gravità più bassu è furnisce una megliu resistenza à u rotolamentu è à u spustamentu. Usendu cunei di legnu, reggette d'acciaiu,è i tenditori, e bobine ponu esse fissate fermamente per impedisce u muvimentu durante u viaghju.
E linee guida internaziunali di u trasportu, cumprese u Codice CSS di l'IMO è l'EN 12195-1, ricumandanu u piazzamentu urizzuntale sia per u trasportu marittimu sia per u trasportu stradale à longa distanza. Per questa ragione, a maiò parte di l'esportatori è di e cumpagnie di navigazione adottanu u caricamentu da l'ochju à u latu cum'è pratica standard, assicurendu chì ogni bobina ghjunghje à a so destinazione in perfette cundizioni, senza deformazioni, ruggine o danni.
Cumbinendu un bloccu adattatu, un rinforzu èanticorrosioneA prutezzione s'hè dimustrata esse u modu u più sicuru per trattà e spedizioni mundiali. Stu metudu, cunnisciutu cum'è caricamentu di bobine d'acciaiu da l'ochju à u latu, hè avà a suluzione a più efficace per u trasportu di merci.
Data di publicazione: 29 d'ottobre di u 2025







